افشای طراحی و لوازم جانبی گوشی گیمینگ ROG Phone 6 ایسوس | تصاویری از طراحی ویژه و خاص این موبایل

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه گوشی جدید ROG Phone 6 ایسوس در ۵ ژوئیه (۱۴ تیر ۱۴۰۱) مشخصات بیشتر و تصاویری از طراحی و لوازم جانبی این تلفن همراه مناسب گیمیرها منتشر شده است.

 گوشی گیمینگ,اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی

 

به‌ گزارش همشهری آنلاین و به‌ نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، گوشی ROG Phone 6 شرکت ایسوس یکی از اولین دستگاه‌ها با تراشه اسنپ‌دراگون ۸+ نسل ۱ در بازار است. ROG مخفف عبارت Republic of Gamers است و این گوشی گزینه‌ای ایده‌آل برای علاقه‌مندان به بازی خواهد بود.

 

تصاویر جدیدی که به‌شکل غیررسمی پیش از عرضه این گوشی منتشر شده خنک‌کننده جدید با نام AeroActive Cooler 6  و یک قاب محافظ که به دور دوربین می‌پیچد را نشان داد.

 

 

 گوشی گیمینگ,اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی

 

این گوشی در سمت چپ دارای یک درگاه USB و یک اسلات سیم کارت است، در حالی که سمت راست که در زمان بازی گرم می‌شود دارای محرک‌های شانه‌ای است.

 

تنظیمات دوربین شامل سه شوتر و یک فلاش LED است، البته افرادی که می‌خواهند از گوشی برای بازی استفاده کنند به‌ندرت از این ویژگی استفاده خواهند کرد.

 

ویژگی‌های مهم‌تری در این گوشی وجود دارد، از جمله کلیدهای اضافی در پشت که همراه با خنک‌کننده AeroActive است. این لوازم جانبی بسیار متفاوت‌تر از مدل قبلی است که برای سری ROG Phone 5 عرضه شده بود. با این حال مهم‌ترین ویژگی مدل قبلی یعنی دو دکمه قابل کلیک در دو طرف فن حفظ شده است.

 

 

 گوشی گیمینگ,اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی

 

اطلاعاتی که پیش از این افشا شده بود نشان می‌داد این گوشی احتمالا دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح فول اچ‌ای پلاس باشد. همچنین گفته شده بود این گوشی با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود و از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

 

 

خواندن  ایلان ماسک از جان توییتر چه می‌خواهد؟

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *