طراحی گرافیکی با دریافت نمونه رایگان

طراحی گرافیکی طیف گسترده ای از کارها را شامل می شود. هر کسی که به یک کارت ویزیت هم نیاز دارد، باید یک گرافیست پیدا کند تا بتواند آن را برایش طراحی کند. نرم افزارهایی که کارهای طراحی را با آنها انجام می دهند امروزه در دسترس همگان هستند و از آنجا که طراحی اصولاً کار جذاب و سرگرم کننده ای است، خیلی از افراد علاقه مند توانسته اند با استفاده از خودآموزها خودشان کار با آنها را یاد بگیرند.

 

اما این به این معنا نیست که انجام کار گرافیکی که یک امر تخصصی را بلد شده اند. مراکزی مثل ایران تایپیست هستند که برای سفارش هر نوع کار طراحی می توانید با آنها تماس بگیرید. حتی این امکان برای کاربران قرار داده شده است که بتوانند یک نمونه کار به صورت رایگان دریافت کنند و در صورت تأیید کار ادامه پیدا خواهد کرد. 

 

طراحی گرافیکی,طراحی گرافیکی با دریافت نمونه رایگان,سفارش آنلاین طراحی گرافیکی

طراحی گرافیکی

 

سفارش آنلاین طراحی گرافیکی در کلیه بخش ها

کمتر جایی را می توانید پیدا کنید که در زمینه طراحی گرافیکی کار کند و همه خدمات مربوط به آن را ارائه دهد. اما در ایران تایپیست همه خدمات طراحی به کاربران داده می شود. این خدمات شامل طراحی بنر، طراحی پوستر، طراحی کاتالوگ، طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، طراحی سربرگ، طراحی کارت پستال، طراحی کاراکتر، طراحی لوگو موشن و طراحی موشن گرافی می شود.

 

در ضمن، برای طراحی جلد کتاب و تصویرگری انواع کتاب کودک نیز می توانید روی گرافیست ها و طراحان حرفه ای این مجموعه حساب کنید. در ضمن، برای گسترش شبکه های اجتماعی می توانید از افراد متخصص که در این زمینه تخصص و تجربه دارند کمک بگیرید. 

 

طراحی گرافیکی با تضمین ادیت یا برگشت وجه

یک امکان دیگر که در این مجموعه در زمینه طراحی گرافیکی برای کاربران قرار داده شده است می توان به تضمین ادیت ها اشاره کرد.

 

از آنجا کارهای گرافیکی از هر نوع و در هر نرم افزاری که باشد نیاز است که ادیت ها و اصلاحات فراوانی روی آنها انجام شود تا در نهایت کار نهایی و شست و رفته از آب در بیاید، این تضمین به کاربران و سفارش دهندگان داده می شود که هر نوع و هر چقدر که دوست داشته باشند کارشان ادیت شود.

 

آنقدر این کار صورت می گیرد تا رضایت او به طور کامل جلب شود. در ضمن، اگر طراحان نتوانند رضایت مشتری را جلب کنند که تا به حال این مورد پیش نیامده است، امکان برگشت وجه هم برای کاربران قرار داده شده است.

 

طراحی گرافیکی,ارزان ترین طراحی گرافیکی,طراحی گرافیکی پست های اینستاگرام

ارزان ترین طراحی گرافیکی

 

طراحی گرافیکی پست های اینستاگرام

طراحی گرافیکی برای پست گذاشتن در صفحات اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی نیز لازم است. از آنجا که اینستاگرام جزء شبکه های اجتماعی پرطرفدار در بین کاربران ایرانی است، کسب و کارهای زیادی توانسته اند از طریق همین برنامه پیشرفت کنند.

 

این برنامه کاملاً عکس محور است و نیاز است که برای جلب دنبال کنندگان از عکس ها و تصاویر بسیار با کیفیت استفاده شود. در نگاه اول شاید به نظر برسد که این کار ساده است و نیاز به تخصص خاصی ندارد، اما با توجه به رقابت تنگاتنگی در این برنامه بین صاحبان صفحه ها در گرفته است، وجود افراد متخصص که بتوانند با نگاه تخصصی به رنگ ها تصویر بسازند و پست های جذاب طراحی کنند لازم به نظر می رسد.

 

طراحی گرافیکی حرفه ای پوستر و کاتالوگ

طراحی گرافیکی برای هر نوع پوستر و کاتالوگی نیز در این مرکز افراد متخصصی قرار داده شده است که سال ها است در این زمینه فعالیت دارند و تجربه بسیاری کسب کرده اند. پوسترها کاربردهای زیادی دارند و در جاهای مختلفی قابل نصب هستند.

 

پوسترها اندازه های مختلفی دارند و بر روی مقواهای پشت سفید و پشت طوسی و با گراماژهای متفاوت چاپ می شوند. یک پوست جذاب می تواند منجر به رونق کسب و کار شما شود. معمول ترین اندازه پوسترها 100 در 70 و 60 در 45 است.

 

پوسترها با اهداف تبلیغات، آموزش و اطلاع رسانی برای کمپین ها و نمایشگاه ها چاپ می شوند و به طور معمول مدت های طولانی در جایی که نصب شده اند می مانند. به همین دلیل مهم است که طراحی گرافیکی حرفه ای داشته باشند.

 

کاتالوگ ها و بروشورها هم سال ها است که برای معرفی محصولات و کسب و کارها همچنان کارایی خود را حفظ کرده و حتی با آمدن شبکه های اجتماعی از دور خارج نشده اند. 

 

طراحی گرافیکی,ارزان ترین طراحی گرافیکی,طراحی گرافیکی پست های اینستاگرام

طراحی گرافیکی حرفه ای

 

طراحی گرافیکی 24 ساعته جلد کتاب

طراحی گرافیکی جلد کتاب در این مجموعه به شکل 24 ساعته انجام می شود. شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به سایت مراجعه و در پنل کاربری خود سفارش خود را ثبت کنید. در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ داده خواهد شد.

 

از آنجا که شما از طریق همین پنل می توانید در قسمت بحث و گفت و گو با گرافیست و طراح خود ارتباط داشته باشید، می توانید هر ایده را که دارید به او انتقال دهید تا بر اساس نظر شما کار طراحی شروع شود. بهتر است اطلاعات خود را به طور کامل بگذارید.

 

این که کتاب در چه موردی است و نیاز است که چه نوع طراحی برای آن شود، در پنل کاربردی به تفصیل توضیح دهید. در ضمن، هر نوع ایده ای که در این باره دارید که منجر به سرعت بخشیدن به کار طراحی می شود با آنها در میان بگذارید.

 

ارزان ترین طراحی گرافیکی موشن و لوگو موشن

ارزان ترین طراحی گرافیکی موشن و لوگو موشن را نیز می توانید از سایت https://irantypist.com/  بخواهید. موشن ها و لوگو موشن ها امروزها کاربرد بسیاری در شبکه های اجتماعی و وب سایت ها دارند. در واقع، لوگو موشن لوگویی است که متحرک است و برای جلب بیشتر مخاطب به آن حرکت داده شده است.

 

نه تنها برای طراحی لوگو ها بلکه برای طراحی هر چیزی که در آن تحرک ایجاد شود، از متخصصان و مشاوران این مجموعه کمک بگیرید. قیمت های این مجموعه بسیار پایین است و دلیل آنها هم این است که طراحان همیشه کار برای انجام دارند و هرگز دست آنها خالی نمی شود و کار کردن با قیمت پایین برای آنها به صرفه است. 

 

طراحی گرافیکی در ایران تایپیست وجوه گسترده ای دارد. افراد متخصصی که به صورت دورکاری با این مجموعه همکاری می کنند آزمون های سختی را پشت سر گذاشته اند تا بتوانند در این مجموعه فعالیت کنند. 

خواندن  آشنایی با پرکاربردترین کلیدهای میانبر CorelDRAW

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *