عملکرد فنی درخشان Indiana Jones And The Great Circle روی کنسولهای ایکس باکس؛ ۶۰ فریم بر ثانیه، حتی با وجود رهیابی پرتو
تیم تحلیل فنی دیجیتال فاندری (Digital Foundry)، با بررسی فنی Indiana Jones And The Great Circle و مقایسه عملکرد آن روی کنسولهای ایکس باکس سری ایکس و اس، تلاشهای MachineGames برای بهینه کردن این عنوان را ستودنی دانست.
در ادامه، ویدیوی کامل این تحلیل فنی را مشاهده میکنید:
تحلیلگر تیم دیجیتال فاندری، جان لینمن (John Linneman)، اعلام کرد که Indiana Jones And The Great Circle نه تنها موفق میشود نرخ ۶۰ فریم در ثانیه را در اکثر مواقع حفظ کند، بلکه به طور کامل از ردیابی پرتو (Ray Tracing) نیز پشتیبانی میکند. لینمن توضیح میدهد که به ندرت پیش میآید یک بازی ویدیویی گرافیکمحور، محیط گسترده، ردیابی پرتو و نرخ ۶۰ فریم در ثانیه را با هم ارائه دهد و همچنان عملکرد خوبی داشته باشد.
با این حال، در طول برخی از کات سینهای این عنوان، افت فریمهای عجیبی وجود دارد. لینمن مینویسد که برخلاف سری Wolfenstein از همین توسعه دهنده، تمام کات سینهای Indiana Jones And The Great Circle در زمان واقعی (Real-Time) پردازش میشوند. به غیر از این مورد افت فریم عجیب، این بازی اکشن ماجراجویی از منظر عملکرد فنی روی کنسول «بینقص» اجرا میشود. لینمن همچنین خاطرنشان کرد که زمان صفحات بارگذاری (لودینگ اسکرینها) آنقدر سریع است که قابل توجه نیستند.
نسخه سری ایکس Indiana Jones And The Great Circle، ظاهر بهتری دارد و در اغلب مواقع، وضوح 1800p را ارائه میدهد. در همین حال، سری اس نیز با کیفیت 1080p این عنوان را اجرا میکند. این تفاوت وضوح، منجر به تار شدن نسبی کیفیت تصاویر در سری اس شده است. از دیگر تفاوتها میان این دو کنسول، میتوان به جزئیات پایینتر و سایههای بدتر در سری اس اشاره کرد.
بازی Indiana Jones and the Great Circle در تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۹ آذر ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد و از روز اول عرضه برای مشترکان سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود. همچنین این بازی قرار است در بهار ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ منتشر شود.
منبع:گیم فا
اخبار بازی